Den seneste engagementmåling vidner om, at vi er glade for at gå på arbejde, at vi ser et klart formål med vores arbejde, og at vi vægter vores kunder højt.
Hvert år gennemfører Veolia en måling af medarbejdernes engagement på verdensplan. Undersøgelsen var sendt til 160.000 ansatte i 55 lande, og som en del af Veolia deltog vi også - endda med en flot svarprocent på 82%. Vi er rigtig glade for, at så mange deltog, fordi disse målinger giver os vigtig viden om vores medarbejderes trivsel og ikke mindst, hvordan vi kan blive en endnu bedre arbejdsplads.
Når man ser et klart formål med sit arbejde
Vi bider mærke i mange ting ved undersøgelsen som fx et meget stærkt engagement på 92 ud af 100 blandt vores medarbejdere. Her er det især vores tillid til, at vi alle gør en forskel med vores arbejde, der trækker op, godt understøttet af arbejdsmiljøet og den helt særegne kultur, vi har.
Som firma er vi yderst tilfredse med resultaterne af undersøgelsen. Det fortæller, at vi tilbyder en arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi både bliver motiveret af det konkrete arbejde, vi hver især yder, og det højere formål, vi alle bidrager til. Samlet set gør det Krüger Veolia til en rigtig god og attraktiv arbejdsplads
- Pia Frank Warming, HR- og Kommunikationsdirektør.
Det bidrager til at sætte standarden for vandbehandling bl.a. i kraft af i kraft af dygtige medarbejdere og en udviklende arbejdsplads, der er kendetegnet ved høj faglighed og en stor grad af frihed. Når vi som mennesker ser en mening med vores arbejde, er det lettere at få den nye idé, gå den ekstra mil og opnå de gode resultater til fordel for samfund, miljø og vores kunder.
Stærkt samarbejde med kunder
Kigger vi på spørgsmålet om, hvorvidt kundetilfredshed er en prioritet, kan vi begejstret svare et stort og rungende “ja!” Vores kunder er i høj grad i fokus, når vi går på arbejde, og vi gør os umage med at levere den løsning, de efterspørger.
Dette bliver gengældt af vores kunder, hvor den seneste kundetilfredshedsundersøgelse (NPS) viste høj tilfredshed. Her landede Krüger Veolia på 42, mens vores serviceforretning Krüger Aquacare ramte hele 53. Det er vi meget tilfredse med. En god NPS score er over 20, mens den bliver betragtet som “meget god”, hvis den er over 50.
Kundefokus og kundetilfredshed er helt centralt for vores succes. Vi får bare bedre projekter med tilfredse kunder, og så styrker det vores medarbejderes humør og engagement. Det er naturligvis et centralt element i vores kvalitetssikringssystem, at vi løbende følger op og justerer, så vi matcher vores kunders forventninger til f.eks. pris, kvalitet og kompetencer, leveringstid, kommunikation og - ikke mindst bæredygtighed i løsningerne.
- Theis Gadegaard, Markedschef
Har vi et job til dig?
Hvis du også synes, at dette lyder som et godt sted at arbejde, kan du tage et blik på nogle af de stillinger, vi har slået op lige nu. Og fandt du ikke det rigtige, så følg os på LinkedIn, hvor vi slår ledige jobs op.